وبلاگ جامع بهداشت عمومی

وبلاگ جامع بهداشت عمومی

Public Health General Weblog
وبلاگ جامع بهداشت عمومی

وبلاگ جامع بهداشت عمومی

Public Health General Weblog

آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

قابل توجه کلیه داوطلبان استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی  

طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۱ آزمون استخدامی به صورت سراری در کلیه استانهای کشور اجرا میشود.لذا جهت اگاهی از شرایط آزمون و زمان ثبت نام آن پیگیر اطلاعیه های بعدی در همین وبلاگ باشید که متعاقبا اعلام خواهد شد.

با آرزوی موفقیت

نظرات 13 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 13:28 http://hejabeaqqala.blogfa.com

سلام.ممنون از اینکه این چنین سایتیروبه راه انداختین که اخبار استخدامی رو میزنه.من از دیار ترکمن صحرا هستم که فارغ التحصیل رشته کارشناسی بهداشت خانواده هستم که سال ۸۷ فارغ التحصیل شدم و جویای کار هستم.من با افتخار شمارو توی وبلاگم لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید تا از نظرات شما بهره مند بشیم.راستی شما که استخدام شدید پیشنهاد میکنید چه کتاب هایی رو برای استخدامی بخونم . تشکر

سلام.
با تشکر از بازدیدتان از وب بهداشت عمومی.
برای شرکت در ازمون استخدامی و کسب نمره مناسب برای قبولی به نظر من باید تسلط کامل بر دروس تخصصی رشت خود داشته باشید.چون بیشترین سهم امتیاز ازمون مربوط ب دروس تخصصی میباشد.و در زمینه دروس عمومیمیتوان به همان کتابهای دبیرستان و دروس عمومی دانشگاه اکتفا نمود.
با آرزوی توفیق روزافزون
عباس پله

هیوا دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 17:41

دستتون درد نکنه واقعا وبلاگ خیلی مفیدی دارید موفق و سربلند باشید

مجید دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 20:23

داداش وبلاگ توپی داری دمت گرم
وبلاگت واسه بچه های بهداشت عمومی خیلی کامله
بازم مرسی انشاالله موفق باشی

fahimeh پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 09:56

salam,b nobe khodam az shoma tashakor mikonam b khatre in site.shenidam k in azmon gharare b 26 khordad mokol she.doroste ya shayeast?

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 12:39

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
دوست عزیز من فارغ التحصیل رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستم و جویای کار ،خوشحال می شم بنده را راهنمایی کنید بیشتر چه کتابهایی را برای استخدامی بخونم با تشکر

سلام دوست عزیز.
از اینکه از وب ما دیدن نمودید سپاسگذاریم.
برای موفقیت در آزمون استخدامی بهتر است بر روی دروس اختصاصی خود بیشتر متمرکز باشید. بیشترین امتیازات مربوط به دروس اختصاصی رشته شما میباشد.
با ارزوی موفقیت

با سلام
در صورت امکان
با گروه ما همکاری کنید

بهداشت عمومی بیرجند۸۹ سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 11:39 http://phbums89.blogfa.com

سلام دوستان.وب زیبایی دارین .به ما هم سر بزنین
اگه خواستین لینکمون کنین بگین تا لینکتون کنیم[لبخند][گل]

بهداشت عمومی بیرجند۸۹ سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 11:41 http://phbums89.blogfa.com

سلام دوستان.وب زیبایی دارین .به ما هم سر بزنین
اگه خواستین لینکمون کنین بگین تا لینکتون کنیم[لبخند][گل]

سحر جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 17:16

سلام من رشته ام ژنتیکه بنظرتون این استخدامی شامل رشته ی من میشه یانه؟ لطفا به ایمیل خودم جواب رو بفرستید ممنون میشم

سلام.
داوطلب گرامی تا زمان نشر اطلاعیه با قاطعیت نمیتوان جواب سوال شما را داد.
امیدوارم که رشته شما هم جزو استخدامیها باشد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:56

توکلی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 22:57 http://www.tehranhits.com

با سلام وخسته نباشید.ببخشید زمان دقیق ثبت نام ازمون استخدامی کی معلوم میشود و زمان ازمون کی هست؟

سلام.
دوست عزیز به احتمال بسیار زیاد آزمون در 26 خرداد برگزار خواهد شد.
موفق و پاینده باشید.

توکلی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 20:05

باسلام خسته نباشید.ببخشید کی زمان ثبت نام ازمون استخدامی اعلام میشود؟

سلام.
دوست عزیز به احتمال بسیار زیاد آزمون در 26 خرداد برگزار خواهد شد.
زمان ثبت نام نیز طبیعتا 7 تا 10 روز قبل از آزمون خواهد بود.
موفق و پاینده باشید.

لیلا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 13:26

سلام ممنون از سایت خوبتون , آیا این آزمون رشته حسابداری هم میخواد؟ و اینکه گرگان هم نیرو میخوان؟ لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستین ممنون میشم

سلام.
باتشکر از حضور شما در وب بهداشت عمومی.
متاسفانه هنوز آگهی استخدامی موردنظر منتشر نگردیده؛لذا اطلاع دقیقی از رشته های مورد نیاز و تعداد موردنیاز در دسترس نیست.
منتظر آگهی های بعدی باشید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد