وبلاگ جامع بهداشت عمومی

وبلاگ جامع بهداشت عمومی

Public Health General Weblog
وبلاگ جامع بهداشت عمومی

وبلاگ جامع بهداشت عمومی

Public Health General Weblog

روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات

4 الی 10 خردادماه

شعار امسال : تبلیغ، ترویج و حمایت از دخانیات ممنوع 


مطالب آموزشی مرتبط با دخانیات را از اینجا ببینید.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم کاکولوند شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 16:13 http://www.b-omomi-90.blogfa.com

با سلام- خسته نباشید. واقعا خوشحال شدم وقتی وبلاگتون رو دیدم - ممنونم.اگر تونستید لینکمون کنید- خوشحال میشیم-در ضمن یسوال دارم ما الان ترم 4 هستیم بنظرتون برامون کاری پیدا میشه بعد از اتمام تحصیلات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خوشحال شدم که به وبلاگ ما سر زدید.
ارزو دارم که موفقیت انسانها در رسیدن به خواسته های کوچک نباشد.
ایمان دارم هرآنچه در دل و سر دارید با عشق و تلاش بدان خواهید رسید.
موفق باشید ، عباس پله

-

کامل قبادی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 21:52 http://msph-health.blogfa.com

سلام
موفق باشید

سلام
سپاسگذارم
موفق باشید ، عباس پله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد